Board index Çalış çalış nereye kadar? der Karrierismus

iş arıyorum

İş hayatı ile ilgili teknik-taktik varyasyonlar

New postby drahaul » Mon Jan 26, 2015 4:08 pm

Arkadaşlar merhaba,

Bir süre önce Londra ya gelmiş bulunuyorum. Ancak iş bulma kısmı pek verimli gitmiyor. Hatta agency nin birinden güzel bir kazık dahi yedim.

Yaklaşık 8 yıllık software development tecrübem var hem windows hem web applications. Skill set şu şekilde
C#, ASP.Net, WCF, MVC
Amazon Web Services
MSSQL, Oracle
Mongodb, DynamoDB
HTML/HTML5, JavaScript, Css
Entity Framework, nhibernate, LinqToSql
TFS, Git, Subversion
TDD, Mock Frameworks , Unit Testing
Telerik, Developer Express

Sizden ricam herhangi birinizin tanıdığı yönledirebileceği agent veya bir firma varsa haber etmeniz.

Ulaşmak isterseniz 07478258286
drahaul
 
Posts: 5
Joined: Fri May 16, 2014 8:02 pm

New postby salim » Wed Jun 24, 2015 12:24 pm

Selam drahaul,

Agency ile yaşadığın sorunu paylaşabilirsen sevinirim.
Şu an bende iş arıyorum Developer Contract olarak.

Ayrıca tecrüblerini paylaşırsan iş bulma konusunda sevinirim. Nerelerden iş arıyorsun gibi..

Teşekkürler,
Salim
salim
 
Posts: 6
Joined: Wed May 13, 2015 8:44 am

New postby rikçck » Tue Jun 30, 2015 10:06 am

Selam,

İş bulmak için izlemiş olduğunuz yolları paylaşabilir misiniz?
- Kullandığınız web siteleri
- Çalıştığınız Agency' ler
- vb

Teşekkürler
rikçck
 
Posts: 5
Joined: Tue Jun 23, 2015 12:52 pm

New postby miyu » Thu Aug 13, 2015 3:14 pm

Drahaul hala is ariyor musun ? Anladigim kadariyla contractor olarak is ariyorsun . Benim calistigim sirket hem contractor olarak hem Tier2 ile eleman alimi yapiyor. Bu siralar bir suru acik developer poziyonu var. Ofisler Bornemouth ve Glasgow'da. Dusunursen sirket ismini sana mesaj olarak gondereyim.
miyu
 
Posts: 21
Joined: Mon Sep 07, 2009 6:02 pm
Location: Stirling

New postby drahaul » Thu Aug 13, 2015 4:08 pm

Selam miyu,
6 aydir bir firmada contractor olarak calisiyorum. Su aralar yeni bir tane bulmam gerekebilir ancak Londra da yasiyorum o nedenle yine Londra da bulmam gerekiyor, yine de tesekkurler
drahaul
 
Posts: 5
Joined: Fri May 16, 2014 8:02 pm

New postby merope » Thu Aug 20, 2015 1:35 pm

cidden ajanstan ne kazik yedigini paylasir misin? Forumda artik neredeyse kimse bilgi paylasmiyor, herkes soru sorup yanit alma pesinde :)

Benden bir altin ogut yeni gelenler icin kiminle gorusuyorsun diye israrli sorulara asla yanit vermeyin, sizden isim alip musteri bulmaya calisiyorlar. Recruiter'lar tek ayak ustunde kirk yalan soyluyor. Sizden cv'nizi submit etmek icin 'evet cv'mi gondermene ok diyorum' yazili bir email almayan adama da cok itibar etmeyin. isini bilen iyi recruiter o emaili muhakkak alir.

Bir de Austin fraser, nigel frank gibi buyuk firmalar cok fazla komisyon aliyor daily rate ustunden. Gunde 440 odedigimiz adamin eline 350 geciyor vs..
merope
ROGER WATERS
 
Posts: 382
Joined: Tue May 06, 2008 7:03 am
Location: Cambridge

New postby drahaul » Thu Aug 20, 2015 1:47 pm

anlastigim bir ajans ki sozlesme bile imzaladim. 3 hafta oyaladi ardindan vize turumu bahane edip iptal etti.
Bu donem ocak subat donemine geldigi icin enayi gibi sayisiz teklifi geri cevirdim.
Artik ise baslayip ilk gunu gecirmeden hic bir agent a hayir demiyorum. Is aramaya devam ediyorum

hic bir agent a guvenmeyin. genelde 18-22 yas arasinda comez teknolojiden birsey anlamayan, sizin cv nizi okumadan ilk gordugu keyword te sizi arayip cv de yazanlari tek tek soran tipler

(boyle tipleri genellikle asiri teknik konusup aradan cikarmaya calisiyorum. Genelde dogrudan cv nizi gonderiyorlar. Client in teknik bir personeliyle konusmak cok daha rahat)

calistiginiz yeri soylemeyin arkanizdan arayip sizin yerinize adam ayarlamaya filan calisiyorlar.

basvurdugunuz isleri soylemeyin. ayni is icin baska agent arasa bile ben buna basvurdum demeyin o da gondersin cv nizi

dediginiz gibi buyuk firmalar iyi ama dediginiz gibi cok fazla komisyon aliyorlar 440 a 350 iyi bir oran nerdeyse

ozetle, elinizden geldigince hizli agent i aradan cikarin
drahaul
 
Posts: 5
Joined: Fri May 16, 2014 8:02 pm

New postby merope » Thu Aug 20, 2015 1:53 pm

bir de ayrildiginiz firmadan testimonial alin. cok ise yariyor. drahaul'un dedigi gibi guzelim isler salak salak head hunterlarin eline geliyor ve bazen sizi vizeniz var vs diye eleyiveriyorlar hemen. halbuki iki testimonial koysan 'oo bu adam iyiymis client bunu begenir' diye dusunuyor.
merope
ROGER WATERS
 
Posts: 382
Joined: Tue May 06, 2008 7:03 am
Location: Cambridge

New postby cinawar » Fri Jan 15, 2016 3:43 pm

Arkadaşlar Investment Banking Development (Sec. , Fx, Ass. Mng.) konusunda eleman arayan Employer var mı bilen ? contractor olaraktabi.
cinawar
 
Posts: 13
Joined: Fri Jan 15, 2016 2:51 pm

New postby lutfi aydeniz » Sat Jan 16, 2016 4:54 pm

cinawar wrote:Arkadaşlar Investment Banking Development (Sec. , Fx, Ass. Mng.) konusunda eleman arayan Employer var mı bilen ? contractor olaraktabi.


Faydalanabileceğiniz başlıca siteler:
http://www.reed.co.uk
http://www.hays.co.uk
http://www.londonjobs.co.uk
http://www.cityjobs.com
http://www.indeed.co.uk
http://www.efinancialcareers.co.uk
http://www.bankingjobsuk.co.uk
http://www.monster.co.uk

Size tavsiyem linkedin üzerinden employment agency çalışanları ile irtibat kurmanız. İş arama sürecinizi hızlandırmanıza yardımcı olabilir.
User avatar
lutfi aydeniz
 
Posts: 5
Joined: Thu Dec 17, 2015 9:50 am
Location: istanbul

New postby pofflondon » Sat Jan 30, 2016 3:51 pm

beni bu aralar en cok http://www.cwjobs.co.uk/ den ariyorlar. bilginize
pofflondon
 
Posts: 3
Joined: Mon Jan 18, 2016 11:00 am

New postby 386-DX » Wed Feb 03, 2016 11:28 am

Jobserve ve Jobsite da gayet iyiler.

CV'ye kişisel e-mail adresinizi koymayın, hatta mümkünse ayrı telefon hattı da alın. Sonra yıllarca alakasız ilanlarla boğuşup duruyorsunuz.
386-DX
ROBERT PLANT
 
Posts: 303
Joined: Fri Dec 21, 2007 1:50 am
Location: Londra

New postby steel » Mon Feb 08, 2016 12:17 am

İngilterede kolay iş bulunur yaklaşımı yanlış , evet Türkiye'ye göre IT sektörü büyük ve daha fazla iş var. Ama Türkiye'de rakiplerin Türkler . İngiltere'de ise rakibin nerdeyse tüm dünyadan gelen ve yetenekli kişiler . Bu nedenle burada iş kapmakta o kadar kolay değil. Ekonomi iyiye gidince permanent işler artar ve öyle eleman istenir. Contractor jobslar genelikle kriz zamanlarında artıyor :)

Neyse UK de rekabet çetindir :) Türkiye'deki gibi kolay piyasa değildir.
steel
 
Posts: 4
Joined: Wed Dec 09, 2015 9:41 am

New postby pofflondon » Wed Feb 10, 2016 2:45 pm

surekli permanent icin ariyorlar. siz o arayanlara ne diyorsunuz ? contractor only die kestirip atiyor musunuz yoksa ankara anlasmasini mi anlatip vizem yuzumden falan filan mi ? baydim permanentlarindan.
pofflondon
 
Posts: 3
Joined: Mon Jan 18, 2016 11:00 am

New postby hamdiceylan » Thu Feb 11, 2016 6:17 pm

Arkadaşlar Merhaba,
Ankara anlaşması ile 14 ocakta londraya geldim ve geldiğim günden bu yana software developer olarak iş arıyorum. Yaklaşık 1 aydır günde ortalama 20-30 recruiter ile görüşüyorum ancak sadece soru sorup db güncelliyorlar.

Son işiniz neydi, ne kadar ücret beklentiniz var falan filan.2-3 phone interview oldu hepsi face to face e çağırdı ama 2 haftadır hala bi gün organize edip görüşme ayarlayamadılar yada beni oyalıyolar. Arıyo cuma uygunmu diyo evet diyorum, sonra tekrar arıyo salı nasıl diyo herşeye evet diyorum ama hala bi face to face interviewe giremedim.

1 ay olmasına rağmen umutsuzluğa kapılmaya bile başladım ve bu çıkmazdan nasıl çıkacagımı çok merak ediyorum.

Biraz içimi dökmek gibi oldu ama sadece yaşadıklarımı paylaşmak istedim.
hamdiceylan
 
Posts: 6
Joined: Mon Sep 28, 2015 3:06 pm

Next

Return to der Karrierismus



Who is online

Users browsing this forum: Google Adsense [Bot] and 3 guests