Diyelim herhangi bir devlet kurumu ile (Council,Polis,Gumruk,C&E) yada Gaz,Elektrik sirketleri,Internet Service Provider,ozellikle de bankalar,odemeler yada baska konuda halletmeniz yada cozmeniz gereken bir problem var ve telefondaki sahis sizi yokusa suruyor yahut haksiz oldugunuz yada hak iddia edemiyeceginizi soyluyor yada basitce durum oldukca aleyhinize....yada diyelim telefondaki oldukca 'thick'...
Hic panik yapmayin, telefonu polemige girmeden, tesekkur edip kapayin ve hemen ayni telefonu tekrar yine arayin ve derdinizi baska bir operatore (NAMASTE??:)aktarin.....
Bu sekilde %90 oraninda tum islerimi hallettim,buna Liverpool Gumrugunde yasadigim cok ciddi bir evrak sorunuda dahil.Telefondaki ikinci sahis, birinci sahsin aksine sanki ben paranoya imisim ve olayi gereksiz yere cok buyutuyormusum edasiyla ve extra rahatlatici cumlelerle tum problemi iki dakika icerisinde halletti..Birinci operatore gore olayin cozumu imkansizdi...:)
Buna benzer cok ama cok olay yasadim ve boyle bir loop holu paylasmak istedim :idea: