Board index Alaturka Londra Hyde Park

Resmi yada Ozel Kurumlarla sorun yasamak

Ayağı yere değmeyen herkes kraliçe hakkında atıp tutabilir

New postby jazzbo » Thu Jun 05, 2008 12:03 pm

Diyelim herhangi bir devlet kurumu ile (Council,Polis,Gumruk,C&E) yada Gaz,Elektrik sirketleri,Internet Service Provider,ozellikle de bankalar,odemeler yada baska konuda halletmeniz yada cozmeniz gereken bir problem var ve telefondaki sahis sizi yokusa suruyor yahut haksiz oldugunuz yada hak iddia edemiyeceginizi soyluyor yada basitce durum oldukca aleyhinize....yada diyelim telefondaki oldukca 'thick'...

Hic panik yapmayin, telefonu polemige girmeden, tesekkur edip kapayin ve hemen ayni telefonu tekrar yine arayin ve derdinizi baska bir operatore (NAMASTE??:)aktarin.....


Bu sekilde %90 oraninda tum islerimi hallettim,buna Liverpool Gumrugunde yasadigim cok ciddi bir evrak sorunuda dahil.Telefondaki ikinci sahis, birinci sahsin aksine sanki ben paranoya imisim ve olayi gereksiz yere cok buyutuyormusum edasiyla ve extra rahatlatici cumlelerle tum problemi iki dakika icerisinde halletti..Birinci operatore gore olayin cozumu imkansizdi...:)

Buna benzer cok ama cok olay yasadim ve boyle bir loop holu paylasmak istedim :idea:
User avatar
jazzbo
 
Posts: 108
Joined: Mon Jan 07, 2008 11:26 pm
Location: London

New postby baris » Thu Jun 05, 2008 2:55 pm

Banka hesabi acmak icin adniza hazirlanmis bir "Utility bill” olmasi gerekiyor. Su faturasina ablamin ismiyle beraber kendi ismimi de yazdirmaya karar verdim. Ablam aradi thames water`i. Adam demis ki “barisla konusmam lazim yoksa onun adini yazmam faturaya” ablamda “fair enough” diyip kapamis telefonu. Isten eve geldim anlattilar durumu. Iyi dedim yarin erken gelirim thames water kapanmadan konusuruz hallederiz. Ertesi gun erken geldim ve ablam telefon etti. Durumu anlatti, tamam dediler yazdik ismini. Eee dedi barisla konusmiycak misiniz.. adam hayir dedi.. Olay halloldu.
Sirketlerin hindistanda call centre kullanmalari bu duruma sebep oluyor olabilir. Genelen kominikasyon problemleri cekiyoruz arkadaslarla.
Gecen eniste sky`dan hint biriyle konusuyor:

-do you have a horizontal line (artik aksagani tahmin edin)
-what do you mean by horizontal line?!?
-a horizontal line on your plug
-is it like a scratch?
-no, a horizontal line
-is it wooden?
-no, horizontal line
-is it plastic or golden?!!!
-no, it is a horizontal line.
-ok, you win. I don’t.
-aaaaa… don’t you have a horizontal line?

Ingiliz olan enistem konusmaya devam etti ve sorunu cozemedi.
Ben o raddede ya kufrederdim ya baska bir agentla konusmak istiyorum derdim ki bir dahaki agentin bangladesli cikma olasiligi az degil.
Neyse artik ertesi gun ben aradim. Iskoc bir amca cikti, guzel guzel derdimi anlattim. Sorunu cozemedi ama en azindan anladi, beni de delirtmedi. Telefonumu aldi, gelismelerden her allahin gunu haberdar etti. 1 haftaya sorunu cozduler.
User avatar
baris
ROGER WATERS
 
Posts: 484
Joined: Sat May 17, 2008 11:15 pm
Location: Londra

New postby hcho » Sun Jun 08, 2008 11:07 am

Bedelli askerlik icin HM Revenue'dan alinmasi gereken belgede bu taktik isime yarayabilirdi. Ilk aradigimda cikan eleman isimi hic yapmadi. Yokusa falan surmedi, belgeyi gonderecegim deyip gondermedi, ikinci aramadaki eleman halletti. Tabi iki arama arasinda 1.5 ay olmasi bizim Nisan ayinda askere gitme planini suya dusurdu.
Die Angst des Tormanns beim Elfmeter
User avatar
hcho
BRUCE DICKINSON
 
Posts: 2088
Joined: Fri Dec 22, 2006 1:13 pm


Return to Hyde Park



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests