Acaba aramızda self-employed veya contractor olarak çalışırken askerlik erteletmiş olan var mı? Hangi belgeleri verdiniz? Başkonsolosluğun sitesindeki ilgili kısım şöyle:
işveren veya serbest meslek sahiplerinin ise muhasebecilerinden ya da vergi dairesinden alacakları işe başlama tarihi (gün-ay-yıl olarak), işyeri adı, adresi ve telefon numarasını içeren, bilgisayarda işyerinin başlıklı kağıdına yazılmış bir mektup.
Bu mektubun içeriğinin tam olarak ne olması gerektiğine dair fazla bir bilgi verilmemiş. Sormak için aradığımda telefonlar her zamanki gibi duvar. Mail atınca da sitedeki yazıyı copy-paste ederek cevap veriyorlar. Şimdi ben bu konsolosluğa git gel yaparak ruh ve sinir hastası olmak istemiyorum.
Muhasebe şirketimden "şu şu adam şu şu tarihte kurulan şu şu limited company'nin direktörüdür, biz de onun muhasebecileriyiz" tarzı standart bir yazı alsam bu yeterli olur mu dersiniz? Daha önceden bu şekilde erteleyen arkadaşlar acaba tam olarak nasıl bir belge aldılar?
Teşekkürler.