Board index Çalış çalış nereye kadar? Sınır tanımayan çalışanlar örgütü

Ankara anlasmasi vizesi!

Ankara Anlaşması, Tier 2, ILR vs vs

New postby lutfi aydeniz » Mon Jul 18, 2016 10:07 am

brskara wrote:merhaba,
vize sahipleri için eğitim ve sağlık hakları nasıl işliyor? örneğin ingilterede yüksek lisans için 3 farklı ücretlendirme söz konusu; UK vatandaşı, AB vatandaşı ve AB dışından olmanıza göre ücretler değişiyor. ecaa (ve dependant) vize sahipleri hangi kategoriye dahil oluyor?

Merhaba @brskara,

Ankara Antlaşması vizesi ile yerleşik statüsünde sayıldığınız için devletin sunduğu sağlık ve eğitim hizmetlerinden ücretsiz olarak faydalanabilirsiniz. Üniversitelerde ise "resident fee" kategorisindeki ücretleri ödeyebilirsiniz.
lutfi aydeniz

New postby muttley8 » Mon Jul 18, 2016 11:56 am

Merhaba Arkadaslar Aranızda Ben de Varım,
Öncelikle ben bir başvuru yaptım. İmmigration connection firmasıyla çalışıp 1500 pound ödeme yaptım. Danışmanlık hizmeti verdiler . Bugün red edilmiş bulunuyorum. Onlarca sayfa business plan hazırlanmasına rağmen orda çaktım galiba .
tarayıcadan taratıp image process yaptım hatalar olabilir
I]you genuinely wish fo establish in business as proposed

You have stated that you wish to travel to the UK to set up a Software and Games Development and Sales Consultancy. Although you may have some experience in this field, you have not demonstrated experience of running your own business. It is unclear from the information provided if you have any knowledge of running a business in the UK. You have not specified any particular businesses or clients you may have lined up and it is unclear why a customer in the UK would chocse your services, with no experience of the UK, instead of a more established alternative already operating in the UK.

You have provided a business plan in support of your application. This business plan does not demonstrate that you have undertaken any research in regards to your potential competitors in the UK. This leads me to doubt that you have undertaken the level of research required to successfully establish and operate your own business in the UK.

Each of the factors above have not been taken in isolation but considered collectively. I am not satisfied that your personal circumstances and the documents you have provided reflect a business proposal with a realistic chance of success.

2) you will he bringing into the country money of'your own to establish in 6osiness
You state you intend to invest £5000 in your venture. As evidence of funds you state available to you, you have provided a personal bank statement from Garanti Bank (account number ending 1230) in support of your application. This shows that you have savings of 9860.99TL (£2,569.73 at the current exchange rate £1 = 3.83TL according to Oanda). The statement shows a recent deposit of 9817TL (£2,558.27) made on 31/05/2016. I note that there are no similar deposits to the account for the period shown. The documents you have provided do not demonstrate the origin of these funds. Given this, I am not satisfied that the funds in your account are genuinely available to you for your exclusive use or that this bank statement is an accurate reflection of your current financial circumstances.

3) your share of the profits will be sufficient to support vou and any depéndents
Given the lack of research, I am not satisfied that the projected profits in your business plan are
realistic. I am therefore not satisfied your share of the profits from your business will be sufficient to support you whilst in the UK
4)you do not need to supplement your business activities by employment for which a work permit is requiered
As i am not satisfied that the projected profits for your business are realistic.I am also not satisfied that you have shown your business will generate sufficient profits for you...

Şimdi arkadaşlar bu durumda ben red edebilir miyim ? avukat tutmam mı gerekmekte ? bu kurtarılabilir bir durum mudur? danışmanlık firması 10larca sayfa dokuman hazırlamasına ragmen danısman tutmayan arkadasların aldıgı sonucu aldım. Nasıl bir yol izleyebilirim ?
Teşekkürler
muttley8

New postby orduevi » Mon Jul 18, 2016 12:18 pm

muttley8 wrote:Merhaba Arkadaslar Aranızda Ben de Varım,
Öncelikle ben bir başvuru yaptım. İmmigration connection firmasıyla çalışıp 1500 pound ödeme yaptım. Danışmanlık hizmeti verdiler . Bugün red edilmiş bulunuyorum. Onlarca sayfa business plan hazırlanmasına rağmen orda çaktım galiba .

You have stated that you wish to travel to the UK to set up a Software and Games Development and Sales Consultancy. Although you may have some experience in this field, you have not demonstrated experience of running your own business. It is unclear from the information provided if you have any knowledge of running a business in the UK. You have not specified any particular businesses or clients you may have lined up and it is unclear why a customer in the UK would chocse your services, with no experience of the UK, instead of a more established alternative already operating in the UK.

You have provided a business plan in support of your application. This business plan does not demonstrate that you have undertaken any research in regards to your potential competitors in the UK. This leads me to doubt that you have undertaken the level of research required to successfully establish and operate your own business in the UK.

Each of the factors above have not been taken in isolation but considered collectively. I am not satisfied that your personal circumstances and the documents you have provided reflect a business proposal with a realistic chance of success.

2) you will he bringing into the country money of'your own to establish in 6osiness
You state you intend to invest £5000 in your venture. As evidence of funds you state available to you, you have provided a personal bank statement from Garanti Bank (account number ending 1230) in support of your application. This shows that you have savings of 9860.99TL (£2,569.73 at the current exchange rate £1 = 3.83TL according to Oanda). The statement shows a recent deposit of 9817TL (£2,558.27) made on 31/05/2016. I note that there are no similar deposits to the account for the period shown. The documents you have provided do not demonstrate the origin of these funds. Given this, I am not satisfied that the funds in your account are genuinely available to you for your exclusive use or that this bank statement is an accurate reflection of your current financial circumstances.

3) your share of the profits will be sufficient to support vou and any depéndents
Given the lack of research, I am not satisfied that the projected profits in your business plan are
realistic. I am therefore not satisfied your share of the profits from your business will be sufficient to support you whilst in the UK
4)you do not need to supplement your business activities by employment for which a work permit is requiered
As i am not satisfied that the projected profits for your business are realistic.I am also not satisfied that you have shown your business will generate sufficient profits for you...

Şimdi arkadaşlar bu durumda ben red edebilir miyim ? avukat tutmam mı gerekmekte ? bu kurtarılabilir bir durum mudur? danışmanlık firması 10larca sayfa dokuman hazırlamasına ragmen danısman tutmayan arkadasların aldıgı sonucu aldım. Nasıl bir yol izleyebilirim ?
Teşekkürler

@muttley8 research report satın alman gerekiyor business plan'ınla ilgili.. İyi bir plan ortalama $1500 ve üzeridir. Doğru raporu satın almalısın; yapacağın iş ile rakiplerini analiz eden rapor olmalı. Ayrıca gösterdiğin para ve yapacağın yatırımı kanıtlamalı. Business plan'ında orada kurulmuş yazılım firmaları varken neden seni seçmeleri gerektiğini de belirtmelisin. Burası anahtar nokta. Fiyat kıracağım, fazla reklam vereceğim vb. nedenlerle rakiplerinden nasıl ayrılacağını kanıtlayamazsın. Dediğim gibi Research Report'da çok önemli. Geçmiş olsun bu arada, tekrar başvur hazırlığın bitince.
orduevi

New postby muttley8 » Mon Jul 18, 2016 12:40 pm

@orduevi bu Competitive Research red itirazı için mi gerekli? burda ben okuyorum herkes bu şekilde hazırlamıyor. düşük bitçeyle başarılı çok sonuçlar da var . Benim asıl merak ettiğim soru ben avukatla nasıl itiraz edebilirim? Çok teşekkürler
muttley8

New postby orduevi » Mon Jul 18, 2016 1:21 pm

muttley8 wrote:@orduevi bu Competitive Research red itirazı için mi gerekli? burda ben okuyorum herkes bu şekilde hazırlamıyor. düşük bitçeyle başarılı çok sonuçlar da var . Benim asıl merak ettiğim soru ben avukatla nasıl itiraz edebilirim? Çok teşekkürler

Avukat itirazı nasıl olur bilmiyorum. Research Report'umu satın alıp başvuruma eklemiştim.
orduevi

New postby x-treme » Mon Jul 18, 2016 2:40 pm

orduevi wrote:
muttley8 wrote:@orduevi bu Competitive Research red itirazı için mi gerekli? burda ben okuyorum herkes bu şekilde hazırlamıyor. düşük bitçeyle başarılı çok sonuçlar da var . Benim asıl merak ettiğim soru ben avukatla nasıl itiraz edebilirim? Çok teşekkürler

Avukat itirazı nasıl olur bilmiyorum. Research Report'umu satın alıp başvuruma eklemiştim.

Research'ü nereden satın aldınız?
x-treme

New postby Nowhite » Tue Jul 19, 2016 7:56 am

Merhaba Herkese;
Turist vizemi dün itibarı ile almış bulunmaktayım. 6 Aylık vize ile ağustos başında gitmeyi planlıyorum, ve gittiğimde Ankara anlaşması yapmak istiyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olursanız sevinirim.

Teşekkürler.
Nowhite

New postby orduevi » Tue Jul 19, 2016 8:53 am

x-treme wrote:
orduevi wrote:

Research'ü nereden satın aldınız?

http://www.marketresearch.com
orduevi

New postby ozgecan » Tue Jul 19, 2016 12:50 pm

Arkadaşlar herkese merhaba!

Ben Londra'dan Ankara Anlaşmasına başvurucam. Anlaşmaya başvurumu yaparken de finansal olarak business planimi destekleyecek belgelerimi Türkiye'de hesabım bulunan bir bankadan edineceğim internet bankaciligi vasitasiyla. Size sormak istedigim su, bu dokumanlarin yani hesap ekstresinin Turkce verilmesi bir problem yaratir mi? Sonuc itibariyle hesaptaki rakami gorebiliyorlar? Simdiden cok tesekkurler.
ozgecan

New postby amelie89 » Tue Jul 19, 2016 1:48 pm

Teşekkürler

Nerden başvuru yaptın Türkiye'den mi UK mi ? Ben de yazılım mühendisiyim. Bp'ni hazırlarken market araştırması yapmamışsın galiba. Ben de yakın zamanda başvurmayı düşünüyorum. Market araştırması hakkında bilgisi olanlar burayı yeşillendirsin.
amelie89

New postby muttley8 » Tue Jul 19, 2016 1:52 pm

amelie89 wrote:

Teşekkürler

Nerden başvuru yaptın Türkiye'den mi UK mi ? Ben de yazılım mühendisiyim. Bp'ni hazırlarken market araştırması yapmamışsın galiba. Ben de yakın zamanda başvurmayı düşünüyorum. Market araştırması hakkında bilgisi olanlar burayı yeşillendirsin.

Merhaba, İstanbul'dan yaptım. Danışmanlık firması hazırladı benim hatam açıkçası çok güvendim firmaya pek ilgilenmedim yani. Bu arada umarım başvurunda başarılı olursun .
muttley8

New postby moon » Tue Jul 19, 2016 2:04 pm

moon wrote:Merhabalar,

İngiltere de sole trader olarak firma kurmak için ne kadar masraf oluyor? (Muhasebeci ücreti hariç sadece kurulum masrafı) Biraz araştırdım ama bulamadım.
Ayrıca adres beyan ediliyor mu sole trader da?

Konu hakkında bilgi sahibi arkadaşlar varsa memnun olurum cevapları için.
moon

New postby shadowman » Tue Jul 19, 2016 2:51 pm

moon wrote:
moon wrote:Merhabalar,

İngiltere de sole trader olarak firma kurmak için ne kadar masraf oluyor? (Muhasebeci ücreti hariç sadece kurulum masrafı) Biraz araştırdım ama bulamadım.
Ayrıca adres beyan ediliyor mu sole trader da?

Konu hakkında bilgi sahibi arkadaşlar varsa memnun olurum cevapları için.

Benim daha vizem gelmedi ama inşallah gelecek aynı cevapları bende merak ediyorum.
shadowman

New postby Emre » Tue Jul 19, 2016 4:53 pm

@shadowman ve @moon, bahsettiğiniz şey şirket kurmaksa, gerekli bilgiler şu linkte mevcut: https://www.gov.uk/limited-company-form ... ur-company

Şirket kurma masrafı online başvurular için 12 sterlin, mektupla başvuru için 40 sterlindir.

Sole trader olmak için firma kurmaya gerek yok. İki şey genellikle birbirine karıştırılıyor. Serbest meslek erbabı olmak ile şirket sahibi olmak farklı şeyler.

Şu linkte de sole trader olarak yapmanız gerekenler yazılı: https://www.gov.uk/set-up-sole-trader/overview
Emre

New postby aposto » Tue Jul 19, 2016 8:15 pm

Herkese Merhaba,
Ankara anlaşması vizesi başvurumuzu Perşembe sabahı yapacağız. Başvurumu tamamen kendim hazırladım. Süreçte bu forumda okuduklarım çok faydalı oldu. Umarım her şey yolunda gider ve biz de Ankara anlaşmalı oluruz.

Ben de başvuru yapmayı düşünen arkadaşlara elimden geldiğimce bilgi aktarmaya çalışacağım.

Herkese bol şans.
aposto

PreviousNext

Return to Sınır tanımayan çalışanlar örgütü