Board index Çalış çalış nereye kadar? Sınır tanımayan çalışanlar örgütü

Ankara anlasmasi vizesi!

Ankara Anlaşması, Tier 2, ILR vs vs

New postby shadowman » Tue Jul 19, 2016 9:49 pm

aposto wrote:Herkese Merhaba,
Ankara anlaşması vizesi başvurumuzu Perşembe sabahı yapacağız. Başvurumu tamamen kendim hazırladım. Süreçte bu forumda okuduklarım çok faydalı oldu. Umarım her şey yolunda gider ve biz de Ankara anlaşmalı oluruz.

Ben de başvuru yapmayı düşünen arkadaşlara elimden geldiğimce bilgi aktarmaya çalışacağım.

Herkese bol şans.

Nereden başvuru yapacaksınız ?
shadowman

New postby nusra » Wed Jul 20, 2016 12:31 am

Merhaba,

Immigration Connection olarak yorumumuzu buradan da verelim dedim. Is planiniz yogun cabalarla 24 sayfa olarak dipnotlar verilerek, satir satir elde yazilmis bir is plani olup sizin servis ve urunlerinize iliskin detayli cost, birim fiyati iceren 5 finansal tablo dahil edilerek yazilmistir.

Basvuruyla ilgili cok detay tabi ki vermem dogru olmaz halka acik bir forumda. Madem adimiz gecti biz de yazalim istedim, okuyucular icin de bilgi olsun. TR den %90 uzeri bir basariyla, yillardir, alaninda uzman is plani yazarlari ekibimiz ile hizmet veriyoruz. TR basvurularinin son istatistikleri %50 dir. Her is plani satir satir elde Ingiliz yazarlar tarafindan muvekkilden gelen inputlarla yazilir. Bu inputlari vermeyenlerden teker teker rica ede ede toplariz. Pespese vize haberleri ardindan sizin durumunuza tabii ki uzulduk, ancak dosyanizdaki finansal kisimdaki belgelendiremedeki boslugu zaten size belirttik. Ancak istedigimiz evraklari saglayamayacaginizi belirttiniz ve risk almayi tercih ettiniz. Sizinki kadar uzun ve detayli emekli olmayan dosyalarimiz onaylanmisken sizin sorun yasamanizi asil finansal sorun nedeniyle oldugunu belirtiyorum. Forumdakilere genel bilgi olmasi acisindan da sunu belirteyim. Ankara Anlasmasi'nin ana reddi "I am not satisfied that your intention is genuine" seklinde oldugu icin, nerede eksik olursa olsun, bu paragrafi koyacaklardir. Generic bir sekilde koymaktalar. Ayni wording'le herkese eklerler. Biz bircok ret alan kisiye ikinci basvuruda yardimci oluyoruz, bu hafta da TR den 3 vize gorusmesiz onaylandi. Bu muvekkillerimiz verdigimiz advice'i harfiyen yerine getirdi. Ret sebeplerine bakarken asil nedeni iyi tahlil etmek gerekir. Biz mahkeme dosyalarina savunma yazarken ana sebebi ve yan sebepleri iyi tespit ederiz, cunku mutlaka bir yerden ret verirken, diger maddelere de bir sey yazmadan gecmezler. Butun basliklarin altini yazarlar. Dedigim gibi is planlarinda sorun yasamiyor muvekkillerimiz, sizinki daha da detayli ve uzundu. Asil sebep finanstir.

O yuzden tavsiyem bir firmayla calisiyorsaniz hakikaten deneyime, bilgiye, on goruye odeme yaptiginizi unutmayin ve ret alsam da sorun degil demeyin. Vize basvurusu bir macera ya da deneme degildir, ciddiyeti algilanmali.

Firmamiz 5 yili askin sure icinde yuzlerce basarili dosyaya imza atmis olup kendi uzman yazalariyla is plani yazar. Adimiz hicbir copy paste, ozensiz ise karismamistir. Uzman firmayla calismak uzman tavsiyesini dikkate almayi gerektirir.

Firmamizin adi gecmesi nedeniyle bu aciklamayi yazdim ve size tekrar onerilerimizin bulundugu emaili hatirlatayim. Defalarca mahkemede savunmaya cikmis, basarili administrative review'lerde retleri geri cevirmis biri olarak, hala size verdigim advice'i dikkate almanizi tavsiye ediyorum. Hakikaten en cok emek verilen is planlarindan birisi, supheniz olmasin. Ikinci basvuru bu kez evraklar tamamlanarak tekrar yapilmali. Umuyorum UK'de yeni bir sayfa acmak kismet olur.

muttley8 wrote:Merhaba Arkadaslar Aranızda Ben de Varım,
Öncelikle ben bir başvuru yaptım. İmmigration connection firmasıyla çalışıp 1500 pound ödeme yaptım. Danışmanlık hizmeti verdiler . Bugün red edilmiş bulunuyorum. Onlarca sayfa business plan hazırlanmasına rağmen orda çaktım galiba .
tarayıcadan taratıp image process yaptım hatalar olabilir
I]you genuinely wish fo establish in business as proposed

You have stated that you wish to travel to the UK to set up a Software and Games Development and Sales Consultancy. Although you may have some experience in this field, you have not demonstrated experience of running your own business. It is unclear from the information provided if you have any knowledge of running a business in the UK. You have not specified any particular businesses or clients you may have lined up and it is unclear why a customer in the UK would chocse your services, with no experience of the UK, instead of a more established alternative already operating in the UK.

You have provided a business plan in support of your application. This business plan does not demonstrate that you have undertaken any research in regards to your potential competitors in the UK. This leads me to doubt that you have undertaken the level of research required to successfully establish and operate your own business in the UK.

Each of the factors above have not been taken in isolation but considered collectively. I am not satisfied that your personal circumstances and the documents you have provided reflect a business proposal with a realistic chance of success.

2) you will he bringing into the country money of'your own to establish in 6osiness
You state you intend to invest £5000 in your venture. As evidence of funds you state available to you, you have provided a personal bank statement from Garanti Bank (account number ending 1230) in support of your application. This shows that you have savings of 9860.99TL (£2,569.73 at the current exchange rate £1 = 3.83TL according to Oanda). The statement shows a recent deposit of 9817TL (£2,558.27) made on 31/05/2016. I note that there are no similar deposits to the account for the period shown. The documents you have provided do not demonstrate the origin of these funds. Given this, I am not satisfied that the funds in your account are genuinely available to you for your exclusive use or that this bank statement is an accurate reflection of your current financial circumstances.

3) your share of the profits will be sufficient to support vou and any depéndents
Given the lack of research, I am not satisfied that the projected profits in your business plan are
realistic. I am therefore not satisfied your share of the profits from your business will be sufficient to support you whilst in the UK
4)you do not need to supplement your business activities by employment for which a work permit is requiered
As i am not satisfied that the projected profits for your business are realistic.I am also not satisfied that you have shown your business will generate sufficient profits for you...

Şimdi arkadaşlar bu durumda ben red edebilir miyim ? avukat tutmam mı gerekmekte ? bu kurtarılabilir bir durum mudur? danışmanlık firması 10larca sayfa dokuman hazırlamasına ragmen danısman tutmayan arkadasların aldıgı sonucu aldım. Nasıl bir yol izleyebilirim ?
Teşekkürler
nusra

New postby amelie89 » Wed Jul 20, 2016 6:03 am

orduevi wrote:
Öncelikle ben bir başvuru yaptım. İmmigration connection firmasıyla çalışıp 1500 pound ödeme yaptım. Danışmanlık hizmeti verdiler . Bugün red edilmiş bulunuyorum. Onlarca sayfa business plan hazırlanmasına rağmen orda çaktım galiba .
I]you genuinely wish fo establish in business as proposed...

@muttley8 research report satın alman gerekiyor business plan'ınla ilgili.. İyi bir plan ortalama $1500 ve üzeridir. Doğru raporu satın almalısın; yapacağın iş ile rakiplerini analiz eden rapor olmalı. Ayrıca gösterdiğin para ve yapacağın yatırımı kanıtlamalı. Business plan'ında orada kurulmuş yazılım firmaları varken neden seni seçmeleri gerektiğini de belirtmelisin. Burası anahtar nokta. Fiyat kıracağım, fazla reklam vereceğim vb. nedenlerle rakiplerinden nasıl ayrılacağını kanıtlayamazsın. Dediğim gibi Research Report'da çok önemli. Geçmiş olsun bu arada, tekrar başvur hazırlığın bitince.

@orduevi.
Raporu hangi siteden satın aldın acaba?
amelie89

New postby ahmetsak » Wed Jul 20, 2016 6:17 am

nusra wrote:Merhaba,

Immigration Connection olarak yorumumuzu buradan da verelim dedim. Is planiniz yogun cabalarla 24 sayfa olarak dipnotlar verilerek, satir satir elde yazilmis bir is plani olup sizin servis ve urunlerinize iliskin detayli cost, birim fiyati iceren 5 finansal tablo dahil edilerek yazilmistir...

You have stated that you wish to travel to the UK to set up a Software and Games Development and Sales Consultancy. Although you may have some experience in this field, you have not demonstrated experience of running your own business. It is unclear from the information provided if you have any knowledge of running a business in the UK. You have not specified any particular businesses or clients you may have lined up and it is unclear why a customer in the UK would chocse your services, with no experience of the UK, instead of a more established alternative already operating in the UK.

You have provided a business plan in support of your application. This business plan does not demonstrate that you have undertaken any research in regards to your potential competitors in the UK. This leads me to doubt that you have undertaken the level of research required to successfully establish and operate your own business in the UK.

Each of the factors above have not been taken in isolation but considered collectively. I am not satisfied that your personal circumstances and the documents you have provided reflect a business proposal with a realistic chance of success.

Şimdi arkadaşlar bu durumda ben red edebilir miyim ? avukat tutmam mı gerekmekte ? bu kurtarılabilir bir durum mudur? danışmanlık firması 10larca sayfa dokuman hazırlamasına ragmen danısman tutmayan arkadasların aldıgı sonucu aldım. Nasıl bir yol izleyebilirim ?
Teşekkürler

Darbe olaylarından sonra ben de gitmeyi düşünüyorum artık . Fakat hiç bir bilgim yok, artık formu okuyacağım,danışmansız başvurular mı acaba danışmanlı başvurular mı daha başarılı ?
@nusra
Siz firma sahibi misiniz? Avukatsiniz galiba tr de olan olaylar sebebiyle basvurular olumsuz etkilenir mi?
@all
forumda sole trader olarak giden kimse oldu mu acaba ?
ahmetsak

New postby aposto » Wed Jul 20, 2016 6:33 am

shadowman wrote:
aposto wrote:Herkese Merhaba,
Ankara anlaşması vizesi başvurumuzu Perşembe sabahı yapacağız. Başvurumu tamamen kendim hazırladım. Süreçte bu forumda okuduklarım çok faydalı oldu. Umarım her şey yolunda gider ve biz de Ankara anlaşmalı oluruz.

Ben de başvuru yapmayı düşünen arkadaşlara elimden geldiğimce bilgi aktarmaya çalışacağım.

Herkese bol şans.

Nereden başvuru yapacaksınız ?

Selamlar, Türkiye'den yapacağım başvurumu.
aposto

New postby muttley8 » Wed Jul 20, 2016 8:18 am

nusra wrote:Merhaba,

Immigration Connection olarak yorumumuzu buradan da verelim dedim. Is planiniz yogun cabalarla 24 sayfa olarak dipnotlar verilerek, satir satir elde yazilmis bir is plani olup sizin servis ve urunlerinize iliskin detayli cost, birim fiyati iceren 5 finansal tablo dahil edilerek yazilmistir.

Basvuruyla ilgili cok detay tabi ki vermem dogru olmaz halka acik bir forumda. Madem adimiz gecti biz de yazalim istedim, okuyucular icin de bilgi olsun. TR den %90 uzeri bir basariyla, yillardir, alaninda uzman is plani yazarlari ekibimiz ile hizmet veriyoruz. TR basvurularinin son istatistikleri %50 dir. Her is plani satir satir elde Ingiliz yazarlar tarafindan muvekkilden gelen inputlarla yazilir. Bu inputlari vermeyenlerden teker teker rica ede ede toplariz. Pespese vize haberleri ardindan sizin durumunuza tabii ki uzulduk, ancak dosyanizdaki finansal kisimdaki belgelendiremedeki boslugu zaten size belirttik. Ancak istedigimiz evraklari saglayamayacaginizi belirttiniz ve risk almayi tercih ettiniz. Sizinki kadar uzun ve detayli emekli olmayan dosyalarimiz onaylanmisken sizin sorun yasamanizi asil finansal sorun nedeniyle oldugunu belirtiyorum. Forumdakilere genel bilgi olmasi acisindan da sunu belirteyim. Ankara Anlasmasi'nin ana reddi "I am not satisfied that your intention is genuine" seklinde oldugu icin, nerede eksik olursa olsun, bu paragrafi koyacaklardir. Generic bir sekilde koymaktalar. Ayni wording'le herkese eklerler. Biz bircok ret alan kisiye ikinci basvuruda yardimci oluyoruz, bu hafta da TR den 3 vize gorusmesiz onaylandi. Bu muvekkillerimiz verdigimiz advice'i harfiyen yerine getirdi. Ret sebeplerine bakarken asil nedeni iyi tahlil etmek gerekir. Biz mahkeme dosyalarina savunma yazarken ana sebebi ve yan sebepleri iyi tespit ederiz, cunku mutlaka bir yerden ret verirken, diger maddelere de bir sey yazmadan gecmezler. Butun basliklarin altini yazarlar. Dedigim gibi is planlarinda sorun yasamiyor muvekkillerimiz, sizinki daha da detayli ve uzundu. Asil sebep finanstir.

O yuzden tavsiyem bir firmayla calisiyorsaniz hakikaten deneyime, bilgiye, on goruye odeme yaptiginizi unutmayin ve ret alsam da sorun degil demeyin. Vize basvurusu bir macera ya da deneme degildir, ciddiyeti algilanmali.

Firmamiz 5 yili askin sure icinde yuzlerce basarili dosyaya imza atmis olup kendi uzman yazalariyla is plani yazar. Adimiz hicbir copy paste, ozensiz ise karismamistir. Uzman firmayla calismak uzman tavsiyesini dikkate almayi gerektirir.

Firmamizin adi gecmesi nedeniyle bu aciklamayi yazdim ve size tekrar onerilerimizin bulundugu emaili hatirlatayim. Defalarca mahkemede savunmaya cikmis, basarili administrative review'lerde retleri geri cevirmis biri olarak, hala size verdigim advice'i dikkate almanizi tavsiye ediyorum. Hakikaten en cok emek verilen is planlarindan birisi, supheniz olmasin. Ikinci basvuru bu kez evraklar tamamlanarak tekrar yapilmali. Umuyorum UK'de yeni bir sayfa acmak kismet olur.

2) you will he bringing into the country money of'your own to establish in 6osiness
You state you intend to invest £5000 in your venture. As evidence of funds you state available to you, you have provided a personal bank statement from Garanti Bank (account number ending 1230) in support of your application. This shows that you have savings of 9860.99TL (£2,569.73 at the current exchange rate £1 = 3.83TL according to Oanda). The statement shows a recent deposit of 9817TL (£2,558.27) made on 31/05/2016. I note that there are no similar deposits to the account for the period shown. The documents you have provided do not demonstrate the origin of these funds. Given this, I am not satisfied that the funds in your account are genuinely available to you for your exclusive use or that this bank statement is an accurate reflection of your current financial circumstances.

3) your share of the profits will be sufficient to support vou and any depéndents
Given the lack of research, I am not satisfied that the projected profits in your business plan are
realistic. I am therefore not satisfied your share of the profits from your business will be sufficient to support you whilst in the UK
4)you do not need to supplement your business activities by employment for which a work permit is requiered
As i am not satisfied that the projected profits for your business are realistic.I am also not satisfied that you have shown your business will generate sufficient profits for you...

Teşekkürler

Sayın Nusra,
Kararda Immigration Connection firmasının yaptığı başvurunun
• İngiltere’de iş kurma niyetimin samimi bulunmadığı
• Kendi işimi yürütme konusundaki tecrübemin belirtilmediği
• İngiltere’de bir işi yürütme konusunda bilgi sahibi olup olmadığının belirtilmediği
• Potansiyel müşteri gösterilmediği
• Kurulacak şirketin hizmetlerinin neden tercih edileceğinin belirsiz olduğu
• İş planında potansiyel rakipler hakkında bir araştırma bulunmadığı bu nedenle iş kurma ve yürütme konusunda yeterince araştırma yapılmadığı kanaatinin oluştuğu
Tam anlamıyla başarısız olduğu belirtildi.Burası kapitalist reklam alanı veya kazanç kapısı değil,bedavaya bilgi paylaşılan bir platform buna dikkat edelim ve gerçekten bu işe kendi emekleriyle hazırlanan insanlara reply kirliliği yaparak engel olmayalım.
Last edited by muttley8 on Wed Jul 20, 2016 10:35 am, edited 4 times in total.
muttley8

New postby orduevi » Wed Jul 20, 2016 8:58 am

ozgecan wrote:Arkadaşlar herkese merhaba!

Ben Londra'dan Ankara Anlaşmasına başvurucam. Anlaşmaya başvurumu yaparken de finansal olarak business planimi destekleyecek belgelerimi Türkiye'de hesabım bulunan bir bankadan edineceğim internet bankaciligi vasitasiyla. Size sormak istedigim su, bu dokumanlarin yani hesap ekstresinin Turkce verilmesi bir problem yaratir mi? Sonuc itibariyle hesaptaki rakami gorebiliyorlar? Simdiden cok tesekkurler.

@ozgecan tüm dökümleri tercüme ettirmen gerekiyor. case officer belgeyi "anlamadım" bahanesine red verebilir. Avukatım bana böyle söylemişti. Bende tüm banka hesaplarımın dökümlerini tercüme ettirmiştim. 100 - 150 liraya yaptırırsın. Riske girme bence.
orduevi

New postby salvodaze » Wed Jul 20, 2016 11:14 am

schwarz wrote:Merhaba,

Bugun itibariyle Ankara Anlasmasi vizemi almis bulunmaktayim, bu surecte bu forumdan cok faydalandigim icin ileride basvurmayi dusunecek insanlara yardimci olmasi acisindan kisaca durumumu anlatmak istedim...

Schwarz merhaba, bu mesajı göreceğinizi düşünmüyorum ancak yine de şansımı denemek istedim. Ben de Ankara Anlaşması ile Hollanda'ya veya İngiltere'ye yerleşmek isteyen bir çevirmenim. 11 yıllık deneyimim var, bunun 6 yılı in house olarak geçti. Bu ay itibarıyla da serbest meslek erbabı oldum, bunun gidişimi kolaylaştıracağını umuyorum.

Gittikten sonraki süreçte ne gibi bir durum yaşadığınızı öğrenmek isterim. Örneğin iş konusunda bir sorun yaşadınız mı?

Teşekkürler ve başarılar
salvodaze

New postby ozgecan » Wed Jul 20, 2016 12:23 pm

Nowhite wrote:Merhaba Herkese;
Turist vizemi dün itibarı ile almış bulunmaktayım. 6 Aylık vize ile ağustos başında gitmeyi planlıyorum, ve gittiğimde Ankara anlaşması yapmak istiyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olursanız sevinirim.

Teşekkürler.

Merhaba Nowhite!

Ayni basvuru yolunu izliyoruz:) Bende su anda Londra'dayim. Ankara Anlasmasi basvurumu burada yapacagim. Oncelikle inandirici ve gercekci ( mumkunse verilere dayali ki kolaylikla arastirma sirketlerinin internette paylastigi infografiklerden yararlanabilirsin bu noktada ) bir is plani olusturman gerekiyor. Ne is yapmak istiyorsun? Neden bu isi UK de yapmak istiyorsun? Bu is icin backgroundun uygun mu? Bu yapmak istedigin is 6 ay 1 yil 5 yil sonunda nasil bir gelir/ başarı grafigine sahip olacak? Bunlarin yani sira banka hesap ekstresi ( son 6 ayi gosteren), varsa onceden alinmis TOEFL, IELTS... vb dil seviyesini gosteren belgeler, diploman, sertifikalarin, vizeyi alirsan nerde konaklicaksin ( eger evde kalicaksan kontrat gormek istiyorlar) veya bisure otelde kalicam diyebilirsin ancak tabi rezervasyon belgelerini gostermen gerekicektir- anlasman sonuclanana kadar nasil gecineceksin bunu da gostermen gerekicektir tabi - su an icin aklima baska birsey gelmiyor:) Tek diyebilecegim iyimser ol ve elinden geldigince tek basina strese girmeden business plani hazirla ondan sonrasi zaten geliyor :)
ozgecan

New postby ahmetsak » Wed Jul 20, 2016 12:28 pm

Teşekkürler

Hesabına giren para için belge sundun mu ? Sunmamıs olmalısın, Hesaba giren 1000-2000 gibi parça parça ödemeler için ispat veya açıklama gerekir mi ?
ahmetsak

New postby Dr. Tulay » Wed Jul 20, 2016 7:53 pm

Arkadaslar merhaba,
Ben Oxford'da Science & Engineering education alaninda egitim danismanligi yapiyorum, ayni zamanda lecturer olarak calisiyorum. Burada universiteyi bitirip ankara anlasmasi vizesine basvuru yapmak isteyen arkadaslarin yazilari dikkatimi cekti.
Ankara anlasmasi konusunda Sayin Nusra Sahin Immigration Connection cok basarili ve titiz calisan bir danisman. Benim ve Oxford'da bir cok arkadasimin vizelerini yillardir Nusra Hanim aldi. Evrak konusunda cok titiz ve herseyi tek tek inceliyor. Degerlendirmeleri direk acikca belirtiyor en bastan. Eger burada is kurmak istiyorsaniz ben Nusra Sahin oneririm.
Dr. Tulay

New postby HakliydinAslinda » Wed Jul 20, 2016 10:43 pm

Ilk ankara antlasmasina bas vuruldugunda yani 1 yilliktan aoz etmiyorum ilk sifirdan basvuruldugunda bir sevepten red edildiğinde itiraz sansimiz oluyormu yoksa oyle bir sans yokmu yada her case e gore degisiyormu itiraz hakki veriliyor veya verilmiyor veya hespnde mutlaka itiraz sansi varmi?
HakliydinAslinda

New postby Emre » Thu Jul 21, 2016 8:41 am

@HakliydinAslinda Administrative Review hakkı veriliyor. İtiraz veya mahkeme yolu kapatıldı. Ancak verilen red mektubunda nelerin eksik veya yanlış olduğu zaten yazılıyor. En mantıklısı bu eksiklikleri kapatıp tekrar başvuru yapmak. İlk başvuruda red alıp, ikinci başvuruda red mektubundaki eksiklikleri kapatarak ikinci kez başvurup vize alanlar var.
Emre

New postby brskara » Thu Jul 21, 2016 12:43 pm

lutfi aydeniz wrote:
brskara wrote:merhaba,
vize sahipleri için eğitim ve sağlık hakları nasıl işliyor? örneğin ingilterede yüksek lisans için 3 farklı ücretlendirme söz konusu; UK vatandaşı, AB vatandaşı ve AB dışından olmanıza göre ücretler değişiyor. ecaa (ve dependant) vize sahipleri hangi kategoriye dahil oluyor?

Merhaba @brskara,

Ankara Antlaşması vizesi ile yerleşik statüsünde sayıldığınız için devletin sunduğu sağlık ve eğitim hizmetlerinden ücretsiz olarak faydalanabilirsiniz. Üniversitelerde ise "resident fee" kategorisindeki ücretleri ödeyebilirsiniz.

Teşekkürler Lütfi Bey. Merak ettiğim bir konu daha var, resident statüsü Schengen bölgesinde dolaşım hakkı da sağlıyor mu, en azından AB'den resmi ayrılış olmadığı sürece?
brskara

New postby HakliydinAslinda » Thu Jul 21, 2016 2:00 pm

Saglamiyor diye biliyorum

@Emre bey tesekkurler cevap icin.
HakliydinAslinda

PreviousNext

Return to Sınır tanımayan çalışanlar örgütü