Board index Çalış çalış nereye kadar? Sınır tanımayan çalışanlar örgütü

Ankara anlasmasi vizesi!

Ankara Anlaşması, Tier 2, ILR vs vs

New postby utaco » Tue Nov 21, 2017 11:31 am

@electronicdsb Tebrikler :)

Ben de Business Plan hazırlıyorum. Direnc Isik'in ve Mr.X'in BP'lerine nereden ulaşabiliriz? Elimde şu an kayda değer bir örnek yok. Linkleri var mı bu BPlerin?

electronicdsb wrote:Merhaba,

13 Eylul 2017'de yaptigim ikinci basvurum olumlu sonuclandi. Vizemi aldim. Pasaportumu 17 Kasim tarihinde aldim. Vizem 15 Kasimda baslamisti bile. Bir an once isleri halledip gidecegim.

Danisman kullanmadim, her seyi ben hazirladim. BP nin cevirisini UK de yasayan bir arkadasim yapti. Bu kismiyla cok ugrastik her kelimenin, cumlenin uzerinden defalarca gectik. Cok saglam bir plan oldu. TLS contact'tan mail geldiginde neredeyse emindim vizeyi aldigima (buraya da yazmistim :-)) BP disindaki tum evraklari Turkce verdim. Mektuplar haric elbette butun mektuplar (referans, potansiyel musteri, banka vs) ingilizceydi.

Direnc Isik'in ve Mr.X'in BP sinden yararlandim. IT alanindan basvurdum. 15.000 GBP sermaye gosterdim. ilk basvurumda "contractor" islere/ilanlara takilmislardi, cikardim hepsini. Simdilik aklima gelenler bunlar.

Sorulariniz olursa zaman buldukca yanit vermeye calisirim. Daha once vize alanlarin da soyledigi gibi asil simdi basliyor!!! vize almak daha kolaymis :-)


Selamlar
utaco
 
Posts: 0
Joined: Thu Jul 21, 2016 1:48 pm

New postby electronicdsb » Tue Nov 21, 2017 2:13 pm

@bugra99
Tesekkur ederim.

Liste genel olarak boyle.

– Pasaport fotokopisi
– Sicil kaydı (e-devlet, ingilizcesi de var)
– SGK dokumu (e-devlet)
– ikametgah belgesi (e-devlet)
– 6 aylık hesap dokumu
- bankadaki GBP yi gosterir belge (ingilizce)
- finansal durumla ilgili ne kadar belge varsa (mektup vs, ingilizce)
- maas bordrosu
- is plani (BP)
- referans/potansiyel musteri mektuplari
- diploma fotokopisi
- sertifikalarin fotokopisi
- ornek kiralanacak evler
- CV
- reklam ornekleri
- kartvizit



bugra99 wrote:Tebrikler ve omur boyu basarilar diliyorum size!

Ben de cok yakinda basvurmak uzereyim ayni alanda. BP'yi profosyonel yardim alarak calistim ve kendim basvuracagim. Su anda butun evraklarimi topluyorum. Acaba basvurunuzda verdiginiz tum evraklarin listesini/basligini yazabilir misiniz? Tesekkurler!


electronicdsb wrote:Merhaba,

13 Eylul 2017'de yaptigim ikinci basvurum olumlu sonuclandi. Vizemi aldim. Pasaportumu 17 Kasim tarihinde aldim. Vizem 15 Kasimda baslamisti bile. Bir an once isleri halledip gidecegim.

Danisman kullanmadim, her seyi ben hazirladim. BP nin cevirisini UK de yasayan bir arkadasim yapti. Bu kismiyla cok ugrastik her kelimenin, cumlenin uzerinden defalarca gectik. Cok saglam bir plan oldu. TLS contact'tan mail geldiginde neredeyse emindim vizeyi aldigima (buraya da yazmistim :-)) BP disindaki tum evraklari Turkce verdim. Mektuplar haric elbette butun mektuplar (referans, potansiyel musteri, banka vs) ingilizceydi.

Direnc Isik'in ve Mr.X'in BP sinden yararlandim. IT alanindan basvurdum. 15.000 GBP sermaye gosterdim. ilk basvurumda "contractor" islere/ilanlara takilmislardi, cikardim hepsini. Simdilik aklima gelenler bunlar.

Sorulariniz olursa zaman buldukca yanit vermeye calisirim. Daha once vize alanlarin da soyledigi gibi asil simdi basliyor!!! vize almak daha kolaymis :-)


Selamlar
electronicdsb
 
Posts: 0
Joined: Sat Mar 04, 2017 6:01 pm

New postby electronicdsb » Tue Nov 21, 2017 2:18 pm

@utaco Tesekkurler.

Linklerin yerini bilmiyorum ama forumda ararsaniz bulursunuz sanirim.


utaco wrote:@electronicdsb Tebrikler :)

Ben de Business Plan hazırlıyorum. Direnc Isik'in ve Mr.X'in BP'lerine nereden ulaşabiliriz? Elimde şu an kayda değer bir örnek yok. Linkleri var mı bu BPlerin?

electronicdsb wrote:Merhaba,

13 Eylul 2017'de yaptigim ikinci basvurum olumlu sonuclandi. Vizemi aldim. Pasaportumu 17 Kasim tarihinde aldim. Vizem 15 Kasimda baslamisti bile. Bir an once isleri halledip gidecegim.

Danisman kullanmadim, her seyi ben hazirladim. BP nin cevirisini UK de yasayan bir arkadasim yapti. Bu kismiyla cok ugrastik her kelimenin, cumlenin uzerinden defalarca gectik. Cok saglam bir plan oldu. TLS contact'tan mail geldiginde neredeyse emindim vizeyi aldigima (buraya da yazmistim :-)) BP disindaki tum evraklari Turkce verdim. Mektuplar haric elbette butun mektuplar (referans, potansiyel musteri, banka vs) ingilizceydi.

Direnc Isik'in ve Mr.X'in BP sinden yararlandim. IT alanindan basvurdum. 15.000 GBP sermaye gosterdim. ilk basvurumda "contractor" islere/ilanlara takilmislardi, cikardim hepsini. Simdilik aklima gelenler bunlar.

Sorulariniz olursa zaman buldukca yanit vermeye calisirim. Daha once vize alanlarin da soyledigi gibi asil simdi basliyor!!! vize almak daha kolaymis :-)


Selamlar
electronicdsb
 
Posts: 0
Joined: Sat Mar 04, 2017 6:01 pm

New postby electronicdsb » Tue Nov 21, 2017 2:21 pm

@pardus Tesekkurler.

Potansiyel musteri mektuplari buldum, onlari koydum. Contractor ilanlari mi SAKIN :-)
Tanidigim sirket ve kisilerden istedim.


pardus wrote:Tebrikler!

Sana daha önce iş planımızın ne kadar benzer olduğunu yazmıştım, ilk başvurunda haberim yoktu, sonuç da aynı olmuş benim için :)

Umarım ben de 2. başvuruda alabilirim. Sen contractor ilanları çıkartıp yerine ne gibi bir düzeltme yaptın, şimdi ben de çıkarmayı düşünüyorum ama bu sefer de potansiyel müşteri konusunda eksik kalacağım, onun yerine ne gibi bir yol izlemiştin sen?

electronicdsb wrote:Merhaba,

13 Eylul 2017'de yaptigim ikinci basvurum olumlu sonuclandi. Vizemi aldim. Pasaportumu 17 Kasim tarihinde aldim. Vizem 15 Kasimda baslamisti bile. Bir an once isleri halledip gidecegim.

Danisman kullanmadim, her seyi ben hazirladim. BP nin cevirisini UK de yasayan bir arkadasim yapti. Bu kismiyla cok ugrastik her kelimenin, cumlenin uzerinden defalarca gectik. Cok saglam bir plan oldu. TLS contact'tan mail geldiginde neredeyse emindim vizeyi aldigima (buraya da yazmistim :-)) BP disindaki tum evraklari Turkce verdim. Mektuplar haric elbette butun mektuplar (referans, potansiyel musteri, banka vs) ingilizceydi.

Direnc Isik'in ve Mr.X'in BP sinden yararlandim. IT alanindan basvurdum. 15.000 GBP sermaye gosterdim. ilk basvurumda "contractor" islere/ilanlara takilmislardi, cikardim hepsini. Simdilik aklima gelenler bunlar.

Sorulariniz olursa zaman buldukca yanit vermeye calisirim. Daha once vize alanlarin da soyledigi gibi asil simdi basliyor!!! vize almak daha kolaymis :-)


Selamlar
electronicdsb
 
Posts: 0
Joined: Sat Mar 04, 2017 6:01 pm

New postby Kavunpoturu » Tue Nov 21, 2017 4:06 pm

Arkadaşlar bp hazırlıyoruz ama marketing’de Chef Consultant olarak istatistik bi türlü bulamıyorum bi fikri olan varmıdır acaba Teşekkürler şimdiden
Kavunpoturu
 
Posts: 0
Joined: Fri Oct 27, 2017 11:01 am

New postby sibely » Tue Nov 21, 2017 5:43 pm

@utaco selam,

biraz aradım bulamadım; forumda kendisi paylaşmıştı. 2014 başvurusu yanlış hatırlamıyorsam.

Bulamazsan mail adresini benimle paylaşırsan (burada mesaj atılıyor mu gerçekten bilmiyorum) sana yollayabilirim. Mr X'inki de olması lazım bende.

Kolay gelsin!
sibely
 
Posts: 4
Joined: Sat Feb 25, 2017 8:05 pm

New postby sibely » Tue Nov 21, 2017 5:47 pm

Affınıza sığınarak aşağıdaki soruları tekrar paylaşıyorum, bir el atabilir misiniz?
@electronicdsb yakın dönem başvuru yapan biri olarak mesela aşağıdaki sorulara verilecek cevabın vardır diye umut ediyorum. herşeyim tam, formum yok :(

Tekrar Selamlar,

Başvuru formunu doldurmaya başladık, ancak çok zorlanıyoruz. O kadar çok detaylı soru var ki cevabı oraya gidersem netleşecek... adresler vs...
1) nerede kalacağımı airbnb'den kafama göre rezerve ettiğim bir adresi girmek bana çok mantıklı gelmiyor açıkçası. tire (-) koyup geçmekten bahsediliyor bazı yerlerde. Bir sıkıntı olur mu?
2)Formun başı normal turist vizesiyle aynı. Bu yolculuğun bana ne kadara malolacağını soruyor örneğin. 1 yıl üzerinden ayda 1500 GBPx12 şeklinde mi hesaplamalıyım? Aynı şekilde accomodation için de para yazmamı bekliyor. örneğin 800 GBPx12 mi?
3)Business sekmesinde; Type of Business diye bir soru var. Limited vs gibi bir cevap mı yoksa service based gibi bir şey mi söylemeliyim?
4)Will your domestic accommodation be separate from your business premises? diye bir soru var. Şirket Limited olacak, virtual office tutacağımı beyan ediyorum. Yani somut bir ofisim olmayacak. Cash Flow'da da yalnızca Virtual office kirası koydum, yani ev kirasını giderden göstermedim. Şimdi başvuru formunda bu soruya, hayır ayrı olmayacak diye cevap versem? ort kira maliyetini koysam? BP ile tezatlık yaratır mı?
5)What other expenditure you will have per month? sorusu Business sekmesinin altında olduğundan yalnızca business için harcamalarını mı yazmak lazım? yoksa yeme içmeyi de ekleyecek miyim?

Başvurularını kendileri yapan arkadaşlar, bu sorulara ne cevap vereceğinizi nasıl bildiniz, bana da yol gösterirseniz müteşekkir olurum.

Başvurusunu aracıyla yapmış arkadaşların ellerinde belki bir çıktı vs vardır.

Şimdiden çok teşekkürler.
sibely
 
Posts: 4
Joined: Sat Feb 25, 2017 8:05 pm

New postby elissey » Tue Nov 21, 2017 6:16 pm

@sibely Merhaba,

Biz de o formu doldururken zorlanmıştık. Sanırım kimsenin verebileceği kesin cevaplar yok. Ancak bazılarına cevap verebilirim. Biz konaklama için adres yazmamıştık, çünkü henüz belli değildi ve iş planı eklerinde örnek olarak tutabileceğimiz evleri göstermiştik. TYPE OF BUSINESS kısmına INFORMATION TECHNOLOGY yazmıştık. Business premises için sadece virtual office olacağı başka bir masraf yapılmayacağı yazılabilir.

Biz bakmadık, ama aşağıya eklediğim linki de bir incele istersen.

http://ankara.anlasmasi.com/ankara-anlasmasi-basvuru-yapma-1-bolum/

sibely wrote:Affınıza sığınarak aşağıdaki soruları tekrar paylaşıyorum, bir el atabilir misiniz?
@electronicdsb yakın dönem başvuru yapan biri olarak mesela aşağıdaki sorulara verilecek cevabın vardır diye umut ediyorum. herşeyim tam, formum yok :(

Tekrar Selamlar,

Başvuru formunu doldurmaya başladık, ancak çok zorlanıyoruz. O kadar çok detaylı soru var ki cevabı oraya gidersem netleşecek... adresler vs...
1) nerede kalacağımı airbnb'den kafama göre rezerve ettiğim bir adresi girmek bana çok mantıklı gelmiyor açıkçası. tire (-) koyup geçmekten bahsediliyor bazı yerlerde. Bir sıkıntı olur mu?
2)Formun başı normal turist vizesiyle aynı. Bu yolculuğun bana ne kadara malolacağını soruyor örneğin. 1 yıl üzerinden ayda 1500 GBPx12 şeklinde mi hesaplamalıyım? Aynı şekilde accomodation için de para yazmamı bekliyor. örneğin 800 GBPx12 mi?
3)Business sekmesinde; Type of Business diye bir soru var. Limited vs gibi bir cevap mı yoksa service based gibi bir şey mi söylemeliyim?
4)Will your domestic accommodation be separate from your business premises? diye bir soru var. Şirket Limited olacak, virtual office tutacağımı beyan ediyorum. Yani somut bir ofisim olmayacak. Cash Flow'da da yalnızca Virtual office kirası koydum, yani ev kirasını giderden göstermedim. Şimdi başvuru formunda bu soruya, hayır ayrı olmayacak diye cevap versem? ort kira maliyetini koysam? BP ile tezatlık yaratır mı?
5)What other expenditure you will have per month? sorusu Business sekmesinin altında olduğundan yalnızca business için harcamalarını mı yazmak lazım? yoksa yeme içmeyi de ekleyecek miyim?

Başvurularını kendileri yapan arkadaşlar, bu sorulara ne cevap vereceğinizi nasıl bildiniz, bana da yol gösterirseniz müteşekkir olurum.

Başvurusunu aracıyla yapmış arkadaşların ellerinde belki bir çıktı vs vardır.

Şimdiden çok teşekkürler.
elissey
 
Posts: 10
Joined: Mon May 08, 2017 12:54 pm

New postby GulYalcin » Tue Nov 21, 2017 7:24 pm

@electronicdsb çok çok sevindim hayırlı olsun:)Red sebeplerimiz oldukça benzer ,bizde fark verdiğimiz tek potansiyel müşteri yazışmasını aramışlar,onlarda uzun çalışmak isteriz diyince iyi niyetle,bir de contracter işler olunca aldik reddi..31 ekim yeniden başvurduk.. Mülakata çağırırlar mı diye bir tedirginiz,sizi cagirmadilar sanirim..Birde sizin müşterileri aramışlar mı?onu da bekliyoruz bizimkileri ararlarmi diye...

Çok çok tebrikler tekrar,hemde kısa sürede gelmiş ne guzel:)))
Last edited by GulYalcin on Wed Nov 22, 2017 6:32 am, edited 1 time in total.
GulYalcin
 
Posts: 0
Joined: Tue Feb 07, 2017 12:22 pm

New postby mostar » Tue Nov 21, 2017 8:25 pm

@electronicdsb tebrik ederim, başarılar dilerim.
Size bir sorum olacak.
Potansiyel musteri mektuplari ıslak imzalı mıydı?
Ben de 2 adet mektup ayarladım fakat kargo yetişmeyeceğinden ıslak imzalı belgenin scan edilmiş halinin çıktısını koymayı düşünüyorum.
Bu bir problem teşkil eder mi? Tecrübeli diğer arkadaşların cevabını da bekliyorum.

electronicdsb wrote:@bugra99
Tesekkur ederim.

Liste genel olarak boyle.

– Pasaport fotokopisi
– Sicil kaydı (e-devlet, ingilizcesi de var)
– SGK dokumu (e-devlet)
– ikametgah belgesi (e-devlet)
– 6 aylık hesap dokumu
- bankadaki GBP yi gosterir belge (ingilizce)
- finansal durumla ilgili ne kadar belge varsa (mektup vs, ingilizce)
- maas bordrosu
- is plani (BP)
- referans/potansiyel musteri mektuplari
- diploma fotokopisi
- sertifikalarin fotokopisi
- ornek kiralanacak evler
- CV
- reklam ornekleri
- kartvizit



bugra99 wrote:Tebrikler ve omur boyu basarilar diliyorum size!

Ben de cok yakinda basvurmak uzereyim ayni alanda. BP'yi profosyonel yardim alarak calistim ve kendim basvuracagim. Su anda butun evraklarimi topluyorum. Acaba basvurunuzda verdiginiz tum evraklarin listesini/basligini yazabilir misiniz? Tesekkurler!


electronicdsb wrote:Merhaba,

13 Eylul 2017'de yaptigim ikinci basvurum olumlu sonuclandi. Vizemi aldim. Pasaportumu 17 Kasim tarihinde aldim. Vizem 15 Kasimda baslamisti bile. Bir an once isleri halledip gidecegim.

Danisman kullanmadim, her seyi ben hazirladim. BP nin cevirisini UK de yasayan bir arkadasim yapti. Bu kismiyla cok ugrastik her kelimenin, cumlenin uzerinden defalarca gectik. Cok saglam bir plan oldu. TLS contact'tan mail geldiginde neredeyse emindim vizeyi aldigima (buraya da yazmistim :-)) BP disindaki tum evraklari Turkce verdim. Mektuplar haric elbette butun mektuplar (referans, potansiyel musteri, banka vs) ingilizceydi.

Direnc Isik'in ve Mr.X'in BP sinden yararlandim. IT alanindan basvurdum. 15.000 GBP sermaye gosterdim. ilk basvurumda "contractor" islere/ilanlara takilmislardi, cikardim hepsini. Simdilik aklima gelenler bunlar.

Sorulariniz olursa zaman buldukca yanit vermeye calisirim. Daha once vize alanlarin da soyledigi gibi asil simdi basliyor!!! vize almak daha kolaymis :-)


Selamlar
mostar
 
Posts: 0
Joined: Tue Nov 21, 2017 10:37 am

New postby Kavunpoturu » Tue Nov 21, 2017 8:30 pm

Kavunpoturu wrote:Arkadaşlar bp hazırlıyoruz ama marketing’de Chef Consultant olarak istatistik bi türlü bulamıyorum bi fikri olan varmıdır acaba Teşekkürler şimdiden
Kavunpoturu
 
Posts: 0
Joined: Fri Oct 27, 2017 11:01 am

New postby GulYalcin » Tue Nov 21, 2017 8:55 pm

Merhaba @mostar ,

Biz de ıslak imzalı belgeleri scan olarak alıp çıktısıni ekledik.Danismanimiz orjinal doküman beklentisinin farklı ülkeden alındığı bilindiğinden olmadığını söyledi.. Ama mutlaka antetli kağıda imzalı olmalı.. Bizde o sekilde aldik..Kolay gelsin:)
GulYalcin
 
Posts: 0
Joined: Tue Feb 07, 2017 12:22 pm

New postby pardus » Tue Nov 21, 2017 9:34 pm

@sibely ben daha önce onay alan bir arkadaşımın formuna bakarak doldurmuştum, onlar da bir danışmanla çalışmıştı. Oradan referansla cevap veriyorum.

1) Ev tutana kadar kalacağım bir otel adresi girdim.
2) O sorulara verdiğim cevaplar aşağıdaki gibi.
79 WHAT IS THE COST TO YOU PERSONALLY OF YOUR TRIP IN GBP(£)?
500
80 THE TOTAL AMOUNT OF MONEY YOU HAVE FOR THIS TRIP
1000
81 THE COST OF THE AEROPLANE, BOAT OR TRAIN TICKETS
250
82 THE COST OF YOUR ACCOMMODATION
450
83 THE COST OF YOUR LIVING EXPENSES
400
84 IS SOMEONE OTHER THAN YOU PAYING FOR ALL OR A PART OF YOUR TRIP?
N0

3) Limited

4) yes, accommodation research enclosed şeklinde cevapladım, eklerde tutmayı plandığım evlerle ilgili araştırmalarımı da eklemiştim. Ortalama kira maliyeti yazdım ben de.

5) Sadece business harcamaların, iş planıyla aynı olmasına dikkat et.

sibely wrote:Affınıza sığınarak aşağıdaki soruları tekrar paylaşıyorum, bir el atabilir misiniz?
@electronicdsb yakın dönem başvuru yapan biri olarak mesela aşağıdaki sorulara verilecek cevabın vardır diye umut ediyorum. herşeyim tam, formum yok :(

Tekrar Selamlar,

Başvuru formunu doldurmaya başladık, ancak çok zorlanıyoruz. O kadar çok detaylı soru var ki cevabı oraya gidersem netleşecek... adresler vs...
1) nerede kalacağımı airbnb'den kafama göre rezerve ettiğim bir adresi girmek bana çok mantıklı gelmiyor açıkçası. tire (-) koyup geçmekten bahsediliyor bazı yerlerde. Bir sıkıntı olur mu?
2)Formun başı normal turist vizesiyle aynı. Bu yolculuğun bana ne kadara malolacağını soruyor örneğin. 1 yıl üzerinden ayda 1500 GBPx12 şeklinde mi hesaplamalıyım? Aynı şekilde accomodation için de para yazmamı bekliyor. örneğin 800 GBPx12 mi?
3)Business sekmesinde; Type of Business diye bir soru var. Limited vs gibi bir cevap mı yoksa service based gibi bir şey mi söylemeliyim?
4)Will your domestic accommodation be separate from your business premises? diye bir soru var. Şirket Limited olacak, virtual office tutacağımı beyan ediyorum. Yani somut bir ofisim olmayacak. Cash Flow'da da yalnızca Virtual office kirası koydum, yani ev kirasını giderden göstermedim. Şimdi başvuru formunda bu soruya, hayır ayrı olmayacak diye cevap versem? ort kira maliyetini koysam? BP ile tezatlık yaratır mı?
5)What other expenditure you will have per month? sorusu Business sekmesinin altında olduğundan yalnızca business için harcamalarını mı yazmak lazım? yoksa yeme içmeyi de ekleyecek miyim?

Başvurularını kendileri yapan arkadaşlar, bu sorulara ne cevap vereceğinizi nasıl bildiniz, bana da yol gösterirseniz müteşekkir olurum.

Başvurusunu aracıyla yapmış arkadaşların ellerinde belki bir çıktı vs vardır.

Şimdiden çok teşekkürler.
pardus
 
Posts: 0
Joined: Mon Jul 10, 2017 8:00 pm

New postby mostar » Tue Nov 21, 2017 10:04 pm

Çok teşekkürler. Bu beni rahatlattı. Antetli kağıtları olmadığı için firma adı ve iletişim bilgilerini içeren düz A4 kağıda çıktı aldılar. Yeterli olur umarım.

GulYalcin wrote:Merhaba @mostar ,

Biz de ıslak imzalı belgeleri scan olarak alıp çıktısıni ekledik.Danismanimiz orjinal doküman beklentisinin farklı ülkeden alındığı bilindiğinden olmadığını söyledi.. Ama mutlaka antetli kağıda imzalı olmalı.. Bizde o sekilde aldik..Kolay gelsin:)
mostar
 
Posts: 0
Joined: Tue Nov 21, 2017 10:37 am

New postby GulYalcin » Wed Nov 22, 2017 6:29 am

@mostar selam tekrar,antetli kağıt bildiğim kadarıyla önemli,hatta biz olmadığı için bir müşterimize önce logo tasarladık kağıt icin:)Bu antetli kağıttan dolayı okuduğum bir red bile var...O konuya dikkat edin derim...Tabii diğer arkadaşlarında yorumlarını almak gerek..Bol sanslar:)
GulYalcin
 
Posts: 0
Joined: Tue Feb 07, 2017 12:22 pm

PreviousNext

Return to Sınır tanımayan çalışanlar örgütü



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests

cron