@sibely ben daha önce onay alan bir arkadaşımın formuna bakarak doldurmuştum, onlar da bir danışmanla çalışmıştı. Oradan referansla cevap veriyorum.
1) Ev tutana kadar kalacağım bir otel adresi girdim.
2) O sorulara verdiğim cevaplar aşağıdaki gibi.
79 WHAT IS THE COST TO YOU PERSONALLY OF YOUR TRIP IN GBP(£)?
500
80 THE TOTAL AMOUNT OF MONEY YOU HAVE FOR THIS TRIP
1000
81 THE COST OF THE AEROPLANE, BOAT OR TRAIN TICKETS
250
82 THE COST OF YOUR ACCOMMODATION
450
83 THE COST OF YOUR LIVING EXPENSES
400
84 IS SOMEONE OTHER THAN YOU PAYING FOR ALL OR A PART OF YOUR TRIP?
N0
3) Limited
4) yes, accommodation research enclosed şeklinde cevapladım, eklerde tutmayı plandığım evlerle ilgili araştırmalarımı da eklemiştim. Ortalama kira maliyeti yazdım ben de.
5) Sadece business harcamaların, iş planıyla aynı olmasına dikkat et.
sibely wrote:Affınıza sığınarak aşağıdaki soruları tekrar paylaşıyorum, bir el atabilir misiniz?
@electronicdsb yakın dönem başvuru yapan biri olarak mesela aşağıdaki sorulara verilecek cevabın vardır diye umut ediyorum. herşeyim tam, formum yok :(
Tekrar Selamlar,
Başvuru formunu doldurmaya başladık, ancak çok zorlanıyoruz. O kadar çok detaylı soru var ki cevabı oraya gidersem netleşecek... adresler vs...
1) nerede kalacağımı airbnb'den kafama göre rezerve ettiğim bir adresi girmek bana çok mantıklı gelmiyor açıkçası. tire (-) koyup geçmekten bahsediliyor bazı yerlerde. Bir sıkıntı olur mu?
2)Formun başı normal turist vizesiyle aynı. Bu yolculuğun bana ne kadara malolacağını soruyor örneğin. 1 yıl üzerinden ayda 1500 GBPx12 şeklinde mi hesaplamalıyım? Aynı şekilde accomodation için de para yazmamı bekliyor. örneğin 800 GBPx12 mi?
3)Business sekmesinde; Type of Business diye bir soru var. Limited vs gibi bir cevap mı yoksa service based gibi bir şey mi söylemeliyim?
4)Will your domestic accommodation be separate from your business premises? diye bir soru var. Şirket Limited olacak, virtual office tutacağımı beyan ediyorum. Yani somut bir ofisim olmayacak. Cash Flow'da da yalnızca Virtual office kirası koydum, yani ev kirasını giderden göstermedim. Şimdi başvuru formunda bu soruya, hayır ayrı olmayacak diye cevap versem? ort kira maliyetini koysam? BP ile tezatlık yaratır mı?
5)What other expenditure you will have per month? sorusu Business sekmesinin altında olduğundan yalnızca business için harcamalarını mı yazmak lazım? yoksa yeme içmeyi de ekleyecek miyim?
Başvurularını kendileri yapan arkadaşlar, bu sorulara ne cevap vereceğinizi nasıl bildiniz, bana da yol gösterirseniz müteşekkir olurum.
Başvurusunu aracıyla yapmış arkadaşların ellerinde belki bir çıktı vs vardır.
Şimdiden çok teşekkürler.