Birebir sizinle aynı durumdayız. .
1. Muhasebecimizle görüştük bir sorun olmaz dedi. Muhasebecimizin adresi işyeri adresimiz, ev kiramızı gider olarak yazmadık. Herhangi bir sanal ofis vs de kiralamadık.
2. Uzatma alan birkaç arkadaşımızla konuştuk. Ne e-mail ne de herhangi kontrat göstermemişlerdi. Biz de 3 müşterimizden referans aldık. LTD şirketleri olan müşterilerden referans almaya dikkat ettik. Ama ağırlıklı şahıslarla da çalılıyorsanız problem olmaz bence.
Şimdilik her şeyi tamamladık. Randevu alamadık ama.
Kolay gelsin.
sinn wrote:3 yillik uzatma almis arkadaslara birkac sorum olacak:
1- ben evimden calisiyorum, fakat isyeri adresim olarak muhasebecimin adresini kullaniyorum. sanal ofis ya da kiralik normal ofis falan kiralamadim. ev kirami da gider olarak yazmiyorum, saglayacagi vergi avantaji da cok sorun degil su asamada.
bu sekilde basvuruda bir sikinti dogabilir mi, illa bir ofis mi kiralamak gerekli?
2 - calistigim her musteriden referans ya da kontrat almam gerekiyor mu? bazi musterilerimle direkt calisip odememi de aldim, dolayisiyla bir kontrat da imzalanmadi,bunun icin email kopyalari yeterli olur mu?
simdiden tesekkurler