Board index Çalış çalış nereye kadar? Sınır tanımayan çalışanlar örgütü

Ankara Anlaşması Uzatma - extension

Ankara Anlaşması, Tier 2, ILR vs vs

New postby adeyi » Wed Jul 01, 2020 2:25 pm

Merhaba,
Uzun bir bekleme sureci sonunda bugun 3 yillik onay mailini aldim.
Bekleyenlere kolayliklar dilerim.

biyometrik -> 18 Subat
onay -> 1 Temmuz, 3 yillik
adeyi
 
Posts: 0
Joined: Thu Apr 12, 2018 2:10 pm

New postby Ocbd » Wed Jul 01, 2020 10:40 pm

Merhaba,
Uzatma başvurularını takip edebilmek için liste yapıp paylaşmak istiyorum.
Online başvuru- biyometrik başvuru- onay- (varsa) - erteleme tarihleri (varsa) yazarsanız ben burdan rutin listeler paylaşırım.
Ocbd
 
Posts: 0
Joined: Thu Mar 21, 2019 2:22 pm

New postby stella » Wed Jul 01, 2020 11:17 pm

Merhaba merak ettiğim bir konuya değinmişsiniz. Ben de haziranda her şeyi tamamladım. Oturum da bitti. Evrakları parmak izi verene kadar güncel mi tutmak gerek yoksa ne zaman parmak izi verirsek verelim ilk 12 ay mı homeoffice i ilgilendirir. Deneyimleyen arkadaşlardan cevap alabilirsek harika olur. Teşekkürler.

timz wrote:Merhabalar,

Randevu işlemlerinin askıya alınmasından ötürü, parmak izi randevusunu geç alabilen/alacak arkadaşlara bir sorum olacaktı. Bu virüs işi olmasaydı vizenin dolmasına 1 ay kala online başvuru yapıp, muhtemelen buna yakın bir süre içinde de biyometrik randevusuna gidecektik. Yüklenen belgeler de bu sürede kestiğimiz faturaları, şirket/kişisel banka hesap dökümlerini vs. kapsayacaktı. Ancak yaşanan gecikmeden ötürü bu belgeler 2-3 ay öncesine ait duruma geldi. Acaba bu şekilde geç randevu alabilen arkadaşlar belgelerini parmak izi randevusundan önceki son ana kadar güncel olacak şekilde mi yüklediler yoksa 11-12 aya sadık kalarak, parmak izine haziranda gitseler de 12 aylık süreleri nisanda doluyorsa nisan ayına göre mi hesap dökümü, fatura vs. yüklediler?

Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim. Herkese bu süreçte kolaylıklar...
stella
 
Posts: 0
Joined: Thu Jun 25, 2020 1:28 pm

New postby hsyn61 » Thu Jul 02, 2020 10:39 am

Kesin bilgim yok ama bence bizi değerlendirecekleri dönem şirketin 1 yıllık dönemi. Zaten 2-5 yıl için uzatma verirseler tekrar değerlendirme yapacaklar. O yüzden 12 aylık vermek yeterli bence.

Bende başka bir soru soracaktım bu konuda. Kişisel hesaplar için sadece UK'deki hesap hareketleri mi verilmeli yoksa hem UK hemde TR deki hesap hareketleri verilmeli uzatma da?

stella wrote:Merhaba merak ettiğim bir konuya değinmişsiniz. Ben de haziranda her şeyi tamamladım. Oturum da bitti. Evrakları parmak izi verene kadar güncel mi tutmak gerek yoksa ne zaman parmak izi verirsek verelim ilk 12 ay mı homeoffice i ilgilendirir. Deneyimleyen arkadaşlardan cevap alabilirsek harika olur. Teşekkürler.

timz wrote:Merhabalar,

Randevu işlemlerinin askıya alınmasından ötürü, parmak izi randevusunu geç alabilen/alacak arkadaşlara bir sorum olacaktı. Bu virüs işi olmasaydı vizenin dolmasına 1 ay kala online başvuru yapıp, muhtemelen buna yakın bir süre içinde de biyometrik randevusuna gidecektik. Yüklenen belgeler de bu sürede kestiğimiz faturaları, şirket/kişisel banka hesap dökümlerini vs. kapsayacaktı. Ancak yaşanan gecikmeden ötürü bu belgeler 2-3 ay öncesine ait duruma geldi. Acaba bu şekilde geç randevu alabilen arkadaşlar belgelerini parmak izi randevusundan önceki son ana kadar güncel olacak şekilde mi yüklediler yoksa 11-12 aya sadık kalarak, parmak izine haziranda gitseler de 12 aylık süreleri nisanda doluyorsa nisan ayına göre mi hesap dökümü, fatura vs. yüklediler?

Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim. Herkese bu süreçte kolaylıklar...
Last edited by hsyn61 on Fri Nov 06, 2020 6:37 pm, edited 2 times in total.
hsyn61
 
Posts: 0
Joined: Sun Apr 15, 2018 7:16 pm

New postby kosumi » Thu Jul 02, 2020 11:46 am

Merhabalar, bu aralar uzatma veya ILR icin biyometrik randevusu alan var mi? Yogunluk var mi cok? Selamlar
kosumi
 
Posts: 2
Joined: Mon May 18, 2015 5:41 pm

New postby stella » Thu Jul 02, 2020 2:29 pm

Teşekkürler. Ben sadece UK hesap hareketlerimi vereceğim. Bence etkin olan bir bireysel hesap ve business hesabınızı sunmanız kafi olur. Sonuçta kazandığınız para uk business hesabınıza giriyor. Maaş ve divided olarak bireysel hesabınıza çekip harcamanızı yapıyorsunuz. Görmek istedikleri bunlar.

hsyn61 wrote:Kesin bilgim yok ama bence bizi değerlendirecekleri dönem şirketin 1 yıllık dönemi. Zaten 2-5 yıl için uzatma verirseler tekrar değerlendirme yapacaklar. O yüzden 12 aylık vermek yeterli bence. Bende başka bir soru soracaktım bu konuda. Kişisel hesaplar için sadece UK'deki hesap hareketleri mi verilmeli yoksa hem UK hemde TR deki hesap hareketleri verilmeli uzatma da?



Randevuyu alabilmek için sık sık kontrol ediyorum ama maalesef yok. Birmingham için 5 ağustosa kadar boş gün yok. Londrada da keza öyle, bu iş böyle uzar gider. İki kişiden duyduğuma göre evrakları direkt mail yoluyla istemişler. Belki böyle bir durumla da karşılaşabilirsiniz haberiniz olsun.

kosumi wrote:Merhabalar, bu aralar uzatma veya ILR icin biyometrik randevusu alan var mi? Yogunluk var mi cok? Selamlar
stella
 
Posts: 0
Joined: Thu Jun 25, 2020 1:28 pm

New postby Ocbd » Fri Jul 03, 2020 5:08 pm

Merhaba, randevuyu tam olarak nereden kontrol ediyorsunuz?

Randevuyu alabilmek için sık sık kontrol ediyorum ama maalesef yok. Birmingham için 5 ağustosa kadar boş gün yok. Londrada da keza öyle, bu iş böyle uzar gider. İki kişiden duyduğuma göre evrakları direkt mail yoluyla istemişler. Belki böyle bir durumla da karşılaşabilirsiniz haberiniz olsun.
Ocbd
 
Posts: 0
Joined: Thu Mar 21, 2019 2:22 pm

New postby stella » Fri Jul 03, 2020 5:12 pm

Ocbd wrote:Merhaba, randevuyu tam olarak nereden kontrol ediyorsunuz?


Selam, ukvcas.co.uk sitesinden bakıyorum. Danışman desteği alıyorsanız. O sizi bilgilendirecektir.
stella
 
Posts: 0
Joined: Thu Jun 25, 2020 1:28 pm

New postby Ocbd » Fri Jul 03, 2020 5:34 pm

Teşekkürler
Ocbd
 
Posts: 0
Joined: Thu Mar 21, 2019 2:22 pm

New postby stella » Fri Jul 03, 2020 6:00 pm

Ocbd wrote:Teşekkürler


Şimdi bir mail geldi. Sanırım biometric appointment sistemini değiştiriyorlar. Gitmemize gerek kalmayacak. Bir kaç gün içinde nasıl yapılacağına dair bilgiler gelecekmiş paylaşırım.
stella
 
Posts: 0
Joined: Thu Jun 25, 2020 1:28 pm

New postby istanbullondra » Fri Jul 03, 2020 9:03 pm

Selamlar,

Biz de mayıs sonunda her şeyi tamamlayıp randevu alamayanlardanız. Her gün sistem randeuvlar açıldı mı diye girip bakmaktan yorulduk :)
Bir önceki postunuzdan anladığım kadarıyla eş zamanlarda vizelerimiz bitmiş.
Rica etsem gelen mailin jenerik kısmını paylaşır mısınız? Kime, neye göre mail gönderiyorlar anlamamıza yardımcı olsun?

çok teşekkürler.

stella wrote:
Ocbd wrote:Teşekkürler


Şimdi bir mail geldi. Sanırım biometric appointment sistemini değiştiriyorlar. Gitmemize gerek kalmayacak. Bir kaç gün içinde nasıl yapılacağına dair bilgiler gelecekmiş paylaşırım.
istanbullondra
 
Posts: 13
Joined: Thu Dec 20, 2018 7:55 pm

New postby stella » Fri Jul 03, 2020 9:58 pm

Merhaba, tabi gelen maili direkt kopyalıyorum.

If you have received this message on behalf of the lead applicant, please ensure they are informed immediately. In response to COVID-19, UK Visas and Citizenship Application Services (UKVCAS) is working closely with UK Visas and Immigration (UKVI) to tackle the significant demand for appointments in order to accelerate the application process. UKVI is changing the way it processes applications in response to COVID-19 (see here). This new way of working involves reusing biometrics (fingerprints) that have been recorded in a previous application as part of the process to verify your identity. UKVI have identified you as being eligible for this new approach involving biometric reuse. Importantly, this new digital approach means you will not have to attend an appointment at a UKVCAS Service Point. We are also working closely with UKVI to develop a new way for you to submit a facial image. Once this is launched, you will have to submit your facial image as part of the identification verification process so that, if leave is granted, UKVI will be able to produce your new biometric residence permit (BRP). We will be in touch over the next few weeks with the details of this new approach and to confirm next steps. What if I need my visa due to compassionate or emergency reasons? Please contact UKVI for further information here.
Please note, your immigration status will not be affected in the meantime. If you do not have a passport or a travel document, please contact UKVI for further advice.
If you need further information, please visit the UKVI website here.
Kind regards,
UKVCAS

Bu maili şu an sadece belli kişilere gönderdiklerini hissettiğim cümle "UKVI have identified you as being eligible for this new approach involving biometric reuse." oldu. Danışmanlık firmasına sorduğumda benimle beraber 4 kişiye gönderdiklerini söyledi. Tahminimce bir deneme yapacaklar başarırlarsa şimdilik bu parmak izi verme durumunu kaldıracaklar. Umarım yardımcı olmuştur.

Selamlar.

istanbullondra wrote:Selamlar,

Biz de mayıs sonunda her şeyi tamamlayıp randevu alamayanlardanız. Her gün sistem randeuvlar açıldı mı diye girip bakmaktan yorulduk :)
Bir önceki postunuzdan anladığım kadarıyla eş zamanlarda vizelerimiz bitmiş.
Rica etsem gelen mailin jenerik kısmını paylaşır mısınız? Kime, neye göre mail gönderiyorlar anlamamıza yardımcı olsun?

çok teşekkürler.
stella
 
Posts: 0
Joined: Thu Jun 25, 2020 1:28 pm

New postby istanbullondra » Sat Jul 04, 2020 10:30 am

Hızlı cevabınız için çok teşekkürler.
Size yazdığım mesajın ardından gece bize de aynı e-maili göndermişler.
Pilot bir uygulamaya başlamışlar dediğiniz gibi.
Umarım en kısa zamanda süreç tamamlanır, olumlu sonuçlar alırız.
Selamlar.

stella wrote:Merhaba, tabi gelen maili direkt kopyalıyorum.

If you have received this message on behalf of the lead applicant, please ensure they are informed immediately. In response to COVID-19, UK Visas and Citizenship Application Services (UKVCAS) is working closely with UK Visas and Immigration (UKVI) to tackle the significant demand for appointments in order to accelerate the application process. UKVI is changing the way it processes applications in response to COVID-19 (see here). This new way of working involves reusing biometrics (fingerprints) that have been recorded in a previous application as part of the process to verify your identity. UKVI have identified you as being eligible for this new approach involving biometric reuse. Importantly, this new digital approach means you will not have to attend an appointment at a UKVCAS Service Point. We are also working closely with UKVI to develop a new way for you to submit a facial image. Once this is launched, you will have to submit your facial image as part of the identification verification process so that, if leave is granted, UKVI will be able to produce your new biometric residence permit (BRP). We will be in touch over the next few weeks with the details of this new approach and to confirm next steps. What if I need my visa due to compassionate or emergency reasons? Please contact UKVI for further information here.
Please note, your immigration status will not be affected in the meantime. If you do not have a passport or a travel document, please contact UKVI for further advice.
If you need further information, please visit the UKVI website here.
Kind regards,
UKVCAS

Bu maili şu an sadece belli kişilere gönderdiklerini hissettiğim cümle "UKVI have identified you as being eligible for this new approach involving biometric reuse." oldu. Danışmanlık firmasına sorduğumda benimle beraber 4 kişiye gönderdiklerini söyledi. Tahminimce bir deneme yapacaklar başarırlarsa şimdilik bu parmak izi verme durumunu kaldıracaklar. Umarım yardımcı olmuştur.

Selamlar.

istanbullondra wrote:Selamlar,

Biz de mayıs sonunda her şeyi tamamlayıp randevu alamayanlardanız. Her gün sistem randeuvlar açıldı mı diye girip bakmaktan yorulduk :)
Bir önceki postunuzdan anladığım kadarıyla eş zamanlarda vizelerimiz bitmiş.
Rica etsem gelen mailin jenerik kısmını paylaşır mısınız? Kime, neye göre mail gönderiyorlar anlamamıza yardımcı olsun?

çok teşekkürler.
istanbullondra
 
Posts: 13
Joined: Thu Dec 20, 2018 7:55 pm

New postby stella » Sat Jul 04, 2020 2:56 pm

istanbullondra wrote:Hızlı cevabınız için çok teşekkürler.
Size yazdığım mesajın ardından gece bize de aynı e-maili göndermişler.
Pilot bir uygulamaya başlamışlar dediğiniz gibi.
Umarım en kısa zamanda süreç tamamlanır, olumlu sonuçlar alırız.
Selamlar.


Rica ederim. Umarım dediğiniz gibi erkenden iyi haberler alırız. Bu arada ben bir konuda danışayım. Firmam Consultancy alanında hizmet veriyor. Public liability insurance yaptırmıştım. Bu hafta yenilemem gerekiyor. Yalnız şunu farkettim. Eski sigortayı yaparken kapsama alanını "Anywhere in the UK, channel islands and Isla of Man" olarak seçmişim ama ben Türkiyede iki firmaya da danışmanlık hizmeti verdim. Bundan dolayı sorun oluşur mu? Yeni sigortanın kapsamını Anywhere in the World seçsem algıda seçicilik yaratmış olur muyum. Ne önerirsiniz?
stella
 
Posts: 0
Joined: Thu Jun 25, 2020 1:28 pm

New postby istanbullondra » Sat Jul 04, 2020 3:40 pm

Sigorta konusu bizimde muallkata oldugumuz bi konu. Biz de danışmanlık hizmeti veriyoruz ve professional indemnity insurance yaptırmıştık, sigorta açıklamalarını okuyunca danışmanlık hizmetleri için önderdikleri sigorta türü PI.
Ancak muhasebeci Home office'in Public Liability Insurance olmasına dikkat ettiklerini söyleyince onu da hizmet kapsamına ekledik.
UK ile ilgili hizmet verdiğimiz bir Türk şirketi vardı, aynı sorun bizim de kafamıza takılmıştı ama muhasebeci hizmetiniz UK ile ilgili olduğundan sorun olmaz dedi. O nedenle hizmet konunuz spesifik olarak TR'yi kapsamıyorsa bence anywhere in the world ü seçmenize gerek yok.


stella wrote:
istanbullondra wrote:Hızlı cevabınız için çok teşekkürler.
Size yazdığım mesajın ardından gece bize de aynı e-maili göndermişler.
Pilot bir uygulamaya başlamışlar dediğiniz gibi.
Umarım en kısa zamanda süreç tamamlanır, olumlu sonuçlar alırız.
Selamlar.


Rica ederim. Umarım dediğiniz gibi erkenden iyi haberler alırız. Bu arada ben bir konuda danışayım. Firmam Consultancy alanında hizmet veriyor. Public liability insurance yaptırmıştım. Bu hafta yenilemem gerekiyor. Yalnız şunu farkettim. Eski sigortayı yaparken kapsama alanını "Anywhere in the UK, channel islands and Isla of Man" olarak seçmişim ama ben Türkiyede iki firmaya da danışmanlık hizmeti verdim. Bundan dolayı sorun oluşur mu? Yeni sigortanın kapsamını Anywhere in the World seçsem algıda seçicilik yaratmış olur muyum. Ne önerirsiniz?
istanbullondra
 
Posts: 13
Joined: Thu Dec 20, 2018 7:55 pm

PreviousNext

Return to Sınır tanımayan çalışanlar örgütü



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests

cron